torsdag 6 oktober 2011

Idag är det höst, regn och rusk.

I tisdags köpte jag 10 gröna band från GYNSAM, tänker ofta på A. och på hur länge jag ska klara mig från återfall. Det är väl nu när det börja bli mörkt ute som dom tankarna försöker få fäste. Försöker skaka av mig tankarna, det går bättre de dagarna jag jobbar.
Ska boka tid för samtal hos kuratorn på CSK och för att få hjälp med min överklagan till Försäkringskassan, känner att det nog tynger bättre hos min handläggare.  


Idag har det varit ruggigt och kallt att jobba ute. Men med understället på och massa olika lager med tröjor så fungerar det bra. 
Fick en så fin kommentar från en liten kille idag
 - Titta pappa, hon har likadan tass som PelleSvanslös. Det gjorde mig glad.  Så från och med nu så har jag en "Pelletass" och ingen kompressionstrumpa.
Har ledigt i morgon, om det är hyfsat väder ska jag testa grästrimmern vi köpte på auktionen i helgen. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Pelletassen! :)
Bäst att inte tänka på återfall. Sänder dig massor med positivt tänkande. Kram

Detta skriver jag till dig och dina läsare: Jag har utlotning i min blogg under hela oktober, i Rosa Bandets ära. Välkommen att tita in.