tisdag 11 oktober 2011

Det rasslade till ......

Jag blev glad idag när jag kom hem till dukat bord och god mat som Tor Erik lagt ner mycket kärlek och omsorg på att göra. Att jag fått post och öppnade  tjocka kuvert med massor med namnunderskrifter gjorde inte saken sämre. Vi har passerat 1000 namn nu, och ändå är det 3 veckor innan vi ska räkna ihop alla listorna.
Hade en förhoppning av min arbetsgivare (kommunen) skulle nappa på ide´n  som jag drog med personalstrategen för ett tag sedan, men nä!!!....... rökavvänjningskurser så att man inte får cancer är ok. Men om man fått cancer och har behov att träffa och prata med andra  hänvisas man till föreningsvärlden - det är GOD personalvård det.
Vi har fått en ny fin trädgårdstraktor på jobbet i Kivik,
nu ska den pimpas lite sen är det bara att tuta och köra.



Inga kommentarer: