fredag 21 oktober 2011

Här rullar livet på som vanligt.

Var och kollade på damträningen i onsdags, platsen var den nya konstgräsplanen i kommunen. Tänk om vi hade haft den planen på vinterträningarna när jag själv spelade fotboll, nu är det bara att hoppas att de nya konstgräsplanerna i den sydöstra delen  av Skåne ger lite nytändning till fotbollsintresset bland ungdomarna.
Igår hämtade jag namnlistor i Tomelilla och har nu drygt 1400 namn insamlade i ett kuvert, vet att minst 500 nya är på gång i posten. Och många, många fler som kommer sen.
Tessi har på mitt uppdrag köpt  Rosa rattmuffar, så nu är Tessi´s bil,
"Mule´n" och Olle´s traktor pimpad det blev så fint så.
Utskicket från Cancerfonden och Rosa Bandet kom också idag, fick 10 brev att dela ut till nära och kära som vill skänka pengar. Hoppas att jag får fler har räknat med 30. Ska bli spännande om någon jag känner fått brev som innehåller min berättelse, vet redan 1.


Ska köra svärmor till flyget i morgon förmiddag, hon ska på en minisemester till sin kusin i Spanien.

På torsdag när vi är på Mikaelimarknaden i Tomelilla säljer  vi bland annat Kevin Borg´s skiva. Minst 30 kr/skiva går till forskningen - skivan kostar 50 kr

2 kommentarer:

Livet går vidare.... sa...

Åh sån fin rattmuff vill jag också ha, var hittar man den?

Kram!

Carin sa...

mekonomen