lördag 22 oktober 2011

Förbereder mig inför torsdagens marknad.

Efter att ha skjutsat svärmor till flyget körde jag till Bo Olssons och köpte en lamineringsmaskin. Har under eftermiddagen förberett material som vi ska ha med på marknaden. Har laminerat de tidningsartiklar jag har hittat som handlar om Lydiagården och cancerrehabilitering, det börja bli några stycken nu. Både Skånska Dagbladet och Kvällsposten hade stora artiklar idag.
Har även fixat med Rosa Bandet materialet, det blir ju lite mer hållbart när det är laminerat. Idag har jag pratat med 2 till som fått cancerfondens material där jag är med.
Det händer troligtvis saker på onsdag fm också men har inte fått det bekräftat än, återkommer till det när jag vet mer.
Har funderat på om jag ska fortsätta blogga eller inte. Tror att jag fortsätter. Min blogg kan bli en möjlighet för mina framtida barnbarn att lära känna mig om....................................naturligtvis hoppas jag att jag ska sitta och krama dom när jag är gammal och skruttig men................
Kusin Vitamin med make är nere i sitt sommarhus, och nu har dom kommunalt vatten. Det tog bara kommunen 1 år att fixa det.

Inga kommentarer: