onsdag 26 oktober 2011

Radio debut.

När jag vaknade i morse hade jag 10 000 fjärilar i magen, inför min medverkan i direktsändning i Rosa förmiddag i P4 Radio Kristianstad med Helen Persson. Förberedde mig igår kväll med stödord , men jag var ändå riktigt nervös. Ing-Marie och jag satt med i studion 10:30 - 12:00.
Tyvärr blev det alltför lite tid över så jag hann inte prata om uppropet och namnlistorna för Lydiagården. Men vikten av proffsig rehabilitering hann jag nämna. Men om det är någon som vill veta mer så finns jag i Tomelilla hela dagen i morgon.

Efter avslutad sändning var det dags för fotografering,  Jag är som jag är....så löstutten åkte fram :).    Efter måndag kommer jag inte att använda den, ska bli så skönt.

1 kommentar:

Karin sa...

Ha ha ha ! Tjusigt att löstutten fick komma ut i ljuset och vara med också !

Man är oftast själv sin strängaste kritiker, jag är säker på att det gick bra för dig i radion, skönt att du fick med din hjärtefråga till dels i alla fall.

Kram !