söndag 10 juli 2011

Sista veckan som sjukskriven - för denna gången.

Går in i sista veckan med sjukskrivning/rehabpeng. Har den senaste veckan märkt att orken finns där och det är så skönt, nu vill jag bara komma igång på riktigt och öka på timmarna i Kivik. Inkomsterna från Kivikstimmarna gör att vi kommer att kunna sätta lite guldkant på vardagen, det har varit ett tufft år även ekonomiskt.
Tror jag ska kolla upp när min bröstoperation blir, å ena sidan hoppas jag det blir snart men å andra är det ju högsäsong för utomhusarbetet och där vill jag vara med.När jag ringer ska jag nämna knölen jag kände/känner även om det av nån kan uppfattas som nojjigt.
Nu har jag kommit bra igång med mina  powerwalk och har gått hem de 6 km 3 ggr denna veckan. Vågen har dock inte visat något positivt resultat än men man kan ju hoppas den gör det med tiden.
Det är så skönt att gå, jag tänker så bra då och bearbetar en hel del tankar.............

1 kommentar:

Tina sa...

Härligt att orken finns!!!! Bra att bunkra med både ekonomi & roliga upplevelser innan ingrepp. Jag förstår på dig att även du verkar att älska ditt jobb, vilket är guld värd!!!
Kram / Tina