onsdag 6 juli 2011

Arbetsträning de sista 25%-en, och det fungerar så jäkla bra.

Jag är i Kivik och arbetstränar de "sista" 25% av min sjukskrivning, och det funkar så jäkla bra. Provar allt som jag gjorde innan och än så länge har allt fungerat. Undviker att ta en del tunga lyft själv men vi är ju flera så vi hjälps åt. Nu är det nog uthålligheten som fattas men det kommer säkert det med.
Har kört trädgårdstraktor för 1:a gången idag, den går väldigt, väldigt sakta......
Har varit flitig med stegräknaren  också, 13770 steg igår och 15000 idag det är jag helt nöjd med. Påbörjat havregrynsgröts dieten, vill bli av med minst 8 kilo innan jag ska opereras. sen är det "bara" 10-15 kg kvar.
tjejerna körde till Kristianstad tidigare idag för att ta tåget till Helsingborg och Sofiero, där Veronica Maggio hade en spelning. Nu är det en nervös väntan innan dom är hemma igen.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Låter underbart, du är så flitig med dina steg också, har inte haft möjlighet att gå alls på flera veckor, bara jobbat med utställningen all ledig tid. Nu börjar semestern på måndag så då hoppas jag komma igång.

Kram Lisbet

Karin sa...

Heja ! Vad skönt att det fungerar så bra.
Kram