måndag 11 juli 2011

Lugn måndag, sen rullar det igång igen.

Hemkommen efter några timmars tjattrande med Lisbet, bärbuffe´n var absolut att rekommendera. Lyckligtvis dröjer det inte så länge till nästa gång vi ses, redan nästa måndag ska vi på "tutträff" i Höör.
I morgon ska Tor Erik och jag åka till Sövde Amfiteater tillsammans med några vänner för att se och höra The Ark . Har sett fram emot det länge, blir nog att vi tar med pick nick korgen.
Men först är det jobb i Kivik under dagen. Skulle tro att det fortfarande finns tillräckligt med ogräs kvar till mig.
Tessi o Trine har fått en annan frihet nu när dom kan köra själv, har dock flyttat över GPS:en till deras bil så dom hittar hem igen. :)
Har ringt och kollat på CSK, min operation blir tidigast i september. 
Ska hålla koll på knölarna fram tills dess, får naturligtvis ringa dit när jag vill, känner mig lugn med det beskedet.
Men det jag inte gillar är att jag blivit svullen i benen, vill inte samla på mej vatten nu när jag tänkt gå ner i vikt.
får se om det försvinner när det blir svalare ute. annars finns det ju piller.

Inga kommentarer: