torsdag 7 juli 2011

Duracell är mitt mellanamn

Känns som jag har precis hur mycket energi som helst. I morse började jag jobba 7:30 och höll på till 15:00 så det blev nästan en hel arbetsdag. Har kunnat jobba i ett ganska högt och intensivt tempo, så härligt att bli "svitt" , det frigör endorfinerna i kroppen och jag mår så jäkla bra av det. Samtidigt får jag bekräftat att jag kan och orkar göra i stort sett alla de arbetsuppgifter jag gjorde innan jag blev sjuk. Idag var det 3 till som sa att dom blir glada när dom ser mig i mina rosa arbetskläder. 
En sak som kanske inte var så bra var att jag trots tröja på blev "solbränd" på strålningsområdet. Det är större än jag trodde. Vill inte gå med svart tröja, får testa nån mer dag innan jag ger upp.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Du måste vara rädd om strålningsområdet.

Jag vill gärna äta fruktbuffe eller vad du sa det var på Eriksgården på måndag :)

Kramar från Lisbet

Carin sa...

men jag är jätteförsiktig.....
Superduper Lisbet, ska bli så kul att träffa dej . Allför länge sen sist
Kramar