fredag 8 juli 2011

Anna´s Time to say goodbye

Anna 1985 - 2011
Idag har det varit en tung dag, en mycket tung dag. 
Kyrkan i Onslunda var full av ledsna och bedrövade personer som liksom jag undrade  Varför?? 



När vi satt i Lund på strålningen vid nyår, önskade vi varandra ett  "bättre"  2011 än 2010 och så blev det såhär...... båda hoppades och trodde vi väl då att vi skulle bli friska igen efter stentuffa behandlingar. Med tankar, funderingar och inte minst de fysiska biverkningarna som behandlingarna medför så  finns det ingen som inte själv varit där som kan föreställa sig hur det är Vi pratade om Svartkrogen i Stockholm som jag hade planer att ta med familjen till för att fira min 50-årsdag,  Anna tyckte det lät häftigt med en helt mörklagd restaurang, kanske sitter hon där nu och höjer sitt glas för oss som finns kvar och sörjer eller så finns hon på min sommaräng. Jag höjer mitt glas för dig Anna!!
Det var en mycket fin minnestund,

2 kommentarer:

Karin sa...

Kram,

Tina sa...

sorgligt, styrkekramar i massor
/Tina