fredag 30 december 2011

Funderar på hur mitt 2011 blev.

Idag har jag haft mer energi än igår så det går framåt. Drog på mig kompressionsstrumpan nästan direkt jag steg upp vilket  var ganska sent 10:30, märker ju hur väl jag behöver den när jag slarvat några dagar. SKÄRPNING!!  Dammsugat och fixat med tvätt idag, dock inga lyft för det fungerar inte. Har lite ont och är stram i bröst och axelpartiet på BC-sidan. På andra sidan börjar det likna och kännas som en tutte, förutom de 3 hålen i bröstvårtans ytterkant.
I morgon är det nyårsafton, vad hände med 2011?  Blev det som jag tänkt mig?  Var ju nästan klar med den tunga delen av behandlingarna, nja halvvägs i strålningen förra nyårsafton. Det är saker jag tänker på och ska försöka få in här på bloggen men inte idag. Ska göra ett försök i morgon.

Inga kommentarer: