måndag 5 december 2011

TV -debut

Efter cancern utsätter jag mig själv för det ena stolleprovet efter det andra så länge det är för en god sak, idag hamnade jag i  Sydnytt i samband med att vi lämnade över våra protestlistor. Vi landade på 7500 namn och 2100 medlemmar på facebooksidan, förhoppningsvis gör det skillnad. Även om listorna nu är inlämnade kommer vi att fortsätta med olika aktiviteter och arrangemang där vi kan tala väl om Lydiagården.
Det blev en välbehövlig tupplur på soffan i eftermiddag.
Till kvällsmat gjorde jag en smarrig potatis och morotsoppa som vi fick när jag var på Lydiagården, den är bara så supergod.
Ska på återbesök i morgon, har en hel dökött som behöver klippas bort. Tror den andra sidan behöver tömmas men det får vi se i morgon.
medicinerar med värktabletter x 4, känner mig piggare när jag gör så, onödigt att gå och ha ont.

1 kommentar:

Tina sa...

Jätte bra inslag. Och vilket jobb du lägger ner, helt otroligt. Ibland är det något som leder en i det svåra, och du är tapper som orkar med detta.

Klart du ska ta dina smärttabletter, Karin. Kroppen kommer ju igen fortare då, det har vi ju erfarenhet av sedan innan, eller hur.

det var roligt att få ett "ansikte" på dig och höra din goa skånska.

Saknar stugan i Båstad lite när jag hör di dialekt.

Kram och hoppas din dag blir bra Karin, kämpa på.
Lev väl!!
Kram Tina