fredag 28 januari 2011

Får inte tummarna loss......eller??

Har just nu inte energi att fortsätta köksprojektet, skulle behöva en stor spark i baken. Tänker göra den roliga  delen i helgen, då ska knopparna på luckorna . Färgprover för väggarna ska fixas och alternativ till golvet ska också bestämmas.
Ikväll stundas handbollsmatch Sverige- Frankrike, hoppas på vinst och VM-final.
Ska på årsmöte i idrottsföreningen i morgon, då får damlaget sina priser för seriesegern säsongen 2010.
Halvvägs i pencillinkuren och nu märker jag skillnad både på rodnad och svullnad, så snart är jag på G igen. Har varit ute på en kort runda nu efter lunch och jag tror att den blir ännu längre imorgon.
 Har letat fram min stegräknare och försett den med nytt batteri så nu finns ingen ursäkt. Det är en sån där bra stegräknare som har 1 veckas minne, samt att den räknar snabba steg också (powerwalk). Var en flitig användare av den våren -09, men sen har den legat och samlat damm. Siktar på 10 000 steg/dag till 1 april.

1 kommentar:

Felicitas sa...

Jag tror att både tummarna och du mår ganska fint av att låta dem vara där de är för tillfället. :) Det finns tid för tummarna när du känner dig starkare.

KRYA PÅ DIG!

<3