tisdag 11 januari 2011

Åker kors och tvärs i Skåne

Har de 4 veckorna jag åkt till Lund sett många små och några få större orter där mina medåkande hämtats upp eller lämnats av. De flesta gånger kör vi direkt till Lund på morgonen, 2ggr har det varit en innerkörning i Sjöbo men idag blev det en utflykt till Eslöv av alla platser. Hemresan kan hamna precis var som helst, vad sägs om Malmö, Höör, Hörby, Heinge urskog, Bjärsjölagård, otaliga innerturer i Sjöbo, Blentarp och Ystad. Har dock aldrig åkt mer än 2 timmar för att komma hem, men jag klagar inte bara jag slipper köra själv.
Skickade in reseersättningslapp den 17 november för den sista cellgiftsturen då Tessi övningkörde till Kristianstad och än har det inte kommit några pengar. Sist jag kollade hade dom minst 7 veckors handläggningstid. Så det är tur jag har fria taxiresor.
Fick mina fina t-shirts som jag skickat efter på Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation – BRO
Rosa T-Shirt med texten: Vissa vill ha större andra vill ha mindre , men alla vill att de ska vara friska.
kolla in på deras hemsida i nätbutiken. Billiga är dom också 70 kr/stk.
Blev så glad idag när jag fick beröm för min blogg,  beröm växer man av och jag är bara 168 cm så nån cm till är helt okej,  ;)

1 kommentar:

Birgitta sa...

Den var ju häftig! Ska minsann köpa en.