fredag 20 april 2012

Trötter

Egentligen skulle jag och  en kollega  kört till en föreläsning i Kristianstad om "våld i hemmet" som mitt fack ordnat,  då kollegan fick förhinder hoppade jag också av. Med facit i hand var det ett bra val, för jag har varit riktigt trött nu några kvällar.

Idag på LivslustYstad provade vi på Rawfood, hade föreläsning om "vägen till läkning" och samtalsgrupp.

Efteråt körde jag ut till campingen för att hjälpa svärmor att få husvagnen på plats, efter lite mix och trix så kom den på plats.

Körde inom affären och handlade på hemvägen och nu är jag helt slut. Ska bli skönt med en ledig helg för nästa vecka är galet uppbokad. Sådana här dagar känner jag att orken inte finns där till 100%.

Har just nu svårt att fokusera på annat än läkarbesöket jag ska på måndag förmiddag, behöver ha annat att fylla hjärnan med i helgen.

Inga kommentarer: