måndag 23 april 2012

Känner mig lugn nu :)

Har varit hos doktorn idag, han förstod min oro och gjorde en grundlig undersökning av min hals. Tittade med "kamera" i näsa och hals, fy alltså - slemhinnor är inget snyggt. Doktorn konstaterade att mina slemhinnor i näsa och svalj är torra och att det därför samlas en del "gojja" på väggarna. Ska spola med nässpruta och smörja näsborrarna med nån olja.  Vidare trodde han precis som en vän sa till mig i fredag att et kunde vara läckage på magmunnen, då kan man tydligen känna sig tjock i halsen utan att ha halsbränna. Remiss blir skickad till datortomografi eftersom jag har den historien jag har.
Känner mig mycket lugnare nu.
Idag började stegräknartävlingen och det finns en sida som omvandlar det flesta aktiviteter till steg. här  ex: 8 timmars trädgårdsarbete omvandlas till 65000 steg.
Gick ner till Tomelilla ikväll och ska gå hem efter mötet i morgon förmiddag. Jag är taggad.

1 kommentar:

Livet går vidare.... sa...

Det är så skönt, det ska inte vara något... men man blir ju helt nojjig.... KRAMAR Lisbet