tisdag 14 december 2010

uppe i ottan

I morse ringde väckarklockan 05:00 och kl 06:00 satt jag i taxin, min förhoppning var att det skulle vara så få som möjligt före mig till behandlingen. JIPPIE !! jag kom in som nr:2, och var klar redan halv 9. Tyvärr fick jag ingen bil hem förrän kl 10:00, Tiden innan taxin kom löste jag korsord i en dyrt förvärvad tidning från lasarettkiosken, åkte en tur till en liten håla utanför Vollsjö och sen hemma vid 11:30 så det var okej.
Har bokat resorna för resten av denna veckan och hela nästa det blir 06:00 - 09:00 de flesta dagarna.
Det gjordes vissa korrigeringar på mina streck och nu verkar det vara ok. Precis innan dom skulle starta behandlingen slocknade maskinen och lampan i taket tändes.....något var fel och då stänger den av sig. Ingenjören kom och efter 10 min kunde jag få min 2:a runda.
 Den 28:e ska jag få min port-a-cat genomspolad.

1 kommentar:

Boel sa...

Hej, så bra att det gick lite bättre med tiden idag, att inte komma hem förrän halv åtta är ju bara för tråkigt. Kram