tisdag 21 december 2010

Kallt som attan

Igår fick jag åka med vändande taxi hem, var klar redan kl 8  skönt att få undan strålningen så att resten av dagen kan vara så "normal" som möjligt. Var en sväng inne hos svärmor och gjorde lite ärende i Ystad på kvällen hämtade jag hem maken som tillbringat natten på Ystad Lasarett. Idag börjar jullovet för ungarna.Startar med dåligt väder, imorse hade jag allvarliga funderingar på att ta in på patienthotellet, men det hade lugnat ner sig när jag var klar så jag chansar att det är ok i morgonbitti med, nu kryper temperaturen under -16 . De flesta julklapparna inhandlade idag. Känner mig svullen i högerarmen ska be dom kolla upp det imorgon. Töserna undrade vad jag önskar i julklapp och jag har svårt att önska något, har bara en önskan och det är átt bli frisk och slippa återfall.

Inga kommentarer: