lördag 18 december 2010

Snö, snö och ännu mer snö Lördag 18/12

Vaknade tidigt trots att jag hade chans till sovmorgon, är det inte typiskt?  Körde till Tomelilla vid 12-tiden och var hemma igen vid 16-tiden efter besök hos min mamma samt diverse inköp.
Har fortfarande ont i fingrarna och är otroligt fumlig med det finmotoriska, det är väldigt frustrerande minst sagt. Fötter och tår är det bättre med. Lite öm i axeln och skulderblad men det funkar utan smärtatillande.
Har ätit Tamoxifen i 6 dagar nu och det är bara början av 5 års hormonbehandling för att säkerställa att ev. framtida tumörer inte får någon näring och kan växa, den har nog också sina biverkningar, men det är det valet jag har.
Man läser och hör om önskelistor till Jultomten, jag har bara en önskan till mig själv.....fast många till mina närmaste.

Hemma blev det snöskottning eftersom vi behöver bägge bilarna imorgon och nr. 2 stod inne på gårdsplanen, bara att se glad ut och skotta 15 m. infart med ½ m. snö. Nu står båda bilarna i "kö"  ute vid vägen.

Inga kommentarer: