fredag 17 december 2010

1:a veckan och Nr:5 är avklarad

Vägarna in till Lund var hyfsat fina i morse. Blev bilder idag också justering på höjden denna gången. Strålningen var klar 8:30 och jag åkte hem 9:00. Hann med att fylla i en enkät om patientbemötande innan jag åkte hem. Min mamma har fått målat och tapetserat, så jag åkte ner till henne och gjorde lite nytta idag. Enligt planeringen skulle jag kört ungdomar inatt men festen blev inställd pga snön, så nu blir det soffan och sen troligtvis en ganska tidig kväll. Det känns i kroppen att man varit upp kl 5 flera dagar denna veckan , men jag får mer utav dagen och sover som en stock på natten. Ha en fin fredag alla ni där ute, Kramar

1 kommentar:

Carina sa...

Visst är det skönt att första veckan är gjord nu? Bara fyra kvar :-) Det kommer att gå som smort det här!!! Kram på dig