lördag 11 december 2010

Julförberedelser och jordfästning

Har i veckan som gick gått på halvfart, har fortfarande ont i händer och fötter trodde liksom att det skulle släppa nu. Har trots allt försökt julstäda lite och tagit fram granen från vinden,så  nu får töserna klä den, ljusen är på plats.
I går var jag och min mamma på jordfästning, det väcker tankar. Mina mörka tankar handlar mycker om oron för återfall och att få metastaser, jag vill ju vara med många år än. Men det finns ju inga garantier för nån alls om vad som händer i morgon eller om några år.
I morgon ska jag ta en sväng till "Lilla Ullared" dvs. Bo Ohlsson och köpa röda stearinljus skulle tro att lite annat också åker ner i kundvagnen.

3 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Hej!
Vad kul att du skrev i min blogg, vi måste ha fått behandling i Kristianstad samtidigt.
Känner så väl igen biverkningarna i händer och fötter, det är skit men kan man bara hålla humöret uppe så går det bättre. Jag bor i Bjärsjölagård, det ligger mellan Hörby och Sjöbo, jag har länge önskat komma i kontakt med någon som bor i närheten :) Nu ska jag läsa din blogg:)

Hälsningar Lisbet

Boel sa...

Kram, kram, kram har svårt för att uttrycka mig på något annat sätt. Kram, tänker på dig/er.

Carina sa...

Hej Carin. Såg din kommentar i min blogg, tack för det :-) Lycka till med strålningen idag. Vi får ju vår första omgång både du och jag idag. Om ungefär fem veckor är det ÖVER :-) Kram till dig