fredag 30 mars 2012

Vågen och jag är ovänner.

Den här veckan har jag jobbat 2 x:a pass, 1 i Kivik och 1 i kommunen. Egentligen är det nog inte så smart av mig att göra så, jobbar ju redan 75% natt  +  40% i Kivik. Borde kanske bli lite mer rädd om mig själv och inte rusa på. Har ett rehabiliteringsprojekt på gång och då kan jag inte överskrida mina 115% utan att brinna i bägge ändar. Det är en sak jag jättegärna vill göra, och jag kan göra det hemifrån.
Mina tår ser bättre ut, 2 är utan naglar men jag har inte ont i dom. Så  i morgonbitti blir det promenad hem från jobbet. Vågen och jag är inte alls överens, har dåligt karaktär och äter mackor på kvällarna. Fy det är så trist när den bara pekar uppåt. Får väl ta mig i kragen och sluta med mackor och mat efter 18:00 det har funkat förr, startar redan i morgon.

Inga kommentarer: