onsdag 21 mars 2012

Tankar en helt vanlig Onsdag.

Var på mitt 1:a styrelsemöte i Kristianstad igår, ibland hettar det till när gammalt och nytt möts. Men det gäller att se möjligheter istället för problem, viktigt att följa med i utvecklingen och ta tillvara möjligheten att sprida information via nätet. Kommer att ha hand "Rosa Bandet" i föreningen, men vet inte när jag får grejerna än.
Det är dags för ny lymfmassage på Rehabhuset idag, det är stor skillnad nu mot innan jag började behandlingen. visst är det lite stelt än men det är stor skillnad.
Tydligen kunde man redan igår kolla sin deklaration, blev inte färdig till det då men har gjort det idag. :) Robin Hood kommer i år också.
På fotbollsfronten ser det lovande ut, damlaget utökas med några spelare som kommer från en grannklubb som lagt ner sin damlagsverksamhet. Tyvärr fick min förening lägga ner herr-laget inför 2012, vi har väl fostrat för många bra spelare genom åren som nu spelar några div. högre upp.
Har "opererat" mig själv, min stortånagel gillade inte promenaderna så nu har jag "opererat" bort det mesta av den. Förhoppningsvis funkar det att gå långt igen nu, väntar dock med det till imorgon eftermiddag.

Inga kommentarer: