lördag 24 mars 2012

Mathea 1 år

Idag blir denna lilla "snuppelina" 1 år. Hon heter Mathea och är mitt bonus barnbarn.
Avdelningen fötter avlägger följande rapport: blåsor på häl och under främre trampdyna, blåsorna är punkterade och förhoppningsvis kan fötterna arbeta som vanligt på måndag.
Igår var jag på "LivslustYstad" en mötesplats för kvinnor som drabbats av cancer, det kommer att vara på Ystad teater vid 5 tillfälle, Köpmannaföreningen sponrar eventet som dragits igång av 4 kvinnor.Du kan läsa mer om eventet  här.
Idag har jag varit och firat min bröstsyster och vän Lisbet på hennes 50-årsdag. Massor av god mat och goa kakor.
I morgon händer nog inte så mycket men jag ska försöka masa mig till att städa lite men det är trögt med det just nu, jättetrögt. Helst skulle jag vilja ha fullt av penseér i mina ytterkrukor också men jag orkar inte åka och köpa dom.  Segt!
Men tar sovmorgon så går det kanske bättre imorgon.

Inga kommentarer: