måndag 19 september 2011

Sov Gott fina goa Karin H

Igår förlorade en av tjejerna jag haft kontakt med på forumet "cancertjejer" kampen, vi träffades irl i Torekov i våras. På träffen i Höör i somras kunde hon inte vara med, CANCER SUCKS!!  Tror nog att Karin är på min äng och gör Anna sällskap.
Vår vård & omsorgschef har infört "semesterstopp" för nya semesterdagar, redan beviljad semester kan hon inte göra nåt åt. så jag kommer fortfarande att vara ledig mina måndag och tisdagsnätter. Men det blir värre om jag vill vara ledig nån onsdag/torsdag, samtidigt tror jag det finns nån regel som säger att man inte får spara för många dagar av årets semester. moment 22 !!!
Nu putsas det och fejjas lite överallt vid musteriet, allt ska vara fint till helgen när det är Äppelmarknad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid lika sorgligt att veta att inte alla kan bli botade. att en del måste lämna sina nära och kära... Det finns ingen tröst.
<3