tisdag 13 september 2011

Positiva besked

Har varit på CSK idag för att kolla upp min knöl, var först på bröstmottagningen och blev undersökt. Fick sen en remiss till ultraljud på mammografi-mottagningen. Det är "bara" en körtel som spökar troligtvis tas den bort när jag opereras senare i höst/vinter. Det satt flera kvinnor och en man i väntrummet alla hade något nervöst skräckfyllt i blicken, jag hann tänka en del när jag satt där och väntade - iscch, men denna gången fick jag positiva besked. Nu vet jag det och kan lägga det åt sidan och koncentrera mig på annat.
Som att fortsätta att försöka påverka politikerna i Regionen så att det skrivs ett nytt avtal med Lydiagården.
Har godkänt texten och bilden som ska användas i Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Hoppas nu att svenska folket bidrar med riktigt mycket pengar till cancerforskningen.
Klockan 7 imorgon åker jag med C och O till Balsgård för att hämta äpple inför utställningen på äppelmarknaden.

3 kommentarer:

Livet går vidare.... sa...

Det var en sån lättnad när jag läste ditt sms, Underbart :)

Kram!!

Viola sa...

Underbart! :) Stor kram!

Karin sa...

Så sköönt !!!

Kram