fredag 2 september 2011

Nu har töserna flugit sin kos till KOS.

Barnen börjar bli stora, idag har dom åkt på 1 v. charter till KOS tillsammans med 3 väninnor. Avresan är från Kastrup, Köpenhamn kl 16.  Med de nya pågatågen är man på flygplatsen på 1 timme och 19 minuter, och då bor vi  ute på landet men har ändå så nära. Så vi kan väl kalla oss Köpenhamnare.
Det kommer att bli tomt och konstigt under den kommande veckan men det är så det är.
Barnen har man till låns.
Redan nu är det märkligt tyst i huset.
Har tjatat om mina pinkepiller innan, nu tar jag en pilla varje morgon. Förutom att jag är mindre svullen i händer och fötter på eftermiddagarna och kvällarna (sen fylls det ju på på natten och jag får inte på och av ringarna på morgonen) så sover jag bättre. Slipper "ta i trä" att vakna sjöblöt mer än en gång/natt. Det i sin tur gör att jag har mer energi till dagarna.

1 kommentar:

Karin sa...

Visst är det häftigt att barnen blir stora och vuxna och hittar på en massa oväntat! Min är bara 16 än så länge men det är en himla spännande tid..

Ha det gott i tystnaden..