onsdag 1 februari 2012

Nu snöar det -Ogilla!!

Då är jag igång igen, stannade kvar en lång stund i morse. Trivs!!!  Så nu ska jag friskanmäla mig på FK också.
När jag betalade räkningarna konstaterade jag att strömräkningen för januari 2012 var 3800kr billigare än för januari 2011. Men nu fryser det och är kallt så februari blir väl dyr. Men jag hoppas på töväder snart. Underbart hur snabbt ljuset återvänder efter vintersolståndet. Nu kan man ana gryningen kl.7
Det hjälper ju till att jag börjat jobba igen för sjukpengen blir man inte fet på.

2 kommentarer:

Livet går vidare.... sa...

LÄMNAR EN STOR GILLAKNAPP PÅ SNÖN :)

Karin sa...

Ja fy för snö och elräkningar.. Såg ett program om trädgårdar på Österlen i kväll o tänkte på dig såklart på dig när de visade äppelodling i Kivik. Det var bilder från vår och höst och inte en snöflinga i sikte.. Börjar redan längta till våren jag..