fredag 10 februari 2012

LIVET HANDLAR OM ATT LÄRA SIG DANSA I REGNET.

LIVET BESTÅR INTE AV ATT VÄNTA UT STORMARNA. DET HANDLAR OM ATT LÄRA SIG DANSA I REGNET.
Har inte haft tid, energi och ideér om vad som ska stå i inläggen så därför blir det en sammanfattning på veckan som gick.
I tisdags var jag i Kristianstad och hämtade min klistertutte, om jag ska vara brutalt ärlig så blev jag besviken men den duger. Tanken var att jag skulle åka vidare till Malmö för IKEA-besök med Lisbet och efter det fika hos en "Lydiaambassadör". Vädret var ruggigt på morgonen så det blev "bara" CSK, vi får ta fikan en annan dag.
Vi hade en födelsedag i huset i onsdags,maken blev 1 år äldre, lite skönsång och paketer på sängkanten.
När jag skulle skynda mig ner så tappade jag telefonen i trappan, det var ju inte så bra. Bildskärmen gick i 1000 bitar. Nu har jag beställt den billigaste "smartphonen" dom hade på 3 utan abonnemang. 1195:-
Personalmöte på förmiddagen, vi mår bra i gruppen igen och det märks så tydligt att folk påpekar det för oss.
Var hos sjukgymnasten också, det blir lätt lymfmassage med start på måndag för att få igång systemet. Är stram och stel, vilket också undersökningen visade.


I torsdags fick jag ett sms med frågan om jag ville åka med till Båstad för att kolla på växthus. - Klart jag ville!
Det var dock halvt snöstorm när vi körde men vädret blev bättre och bättre ju närmare Båstad vi kom. Det fanns riktigt många fina växthus, synd att man inte badar i pengar. På väg hem gjorde vi några ärende hos  äppelodlare och fick svenska äpplen med oss hem. LYX!!

Idag fredag blev det en fika i Sjöbo med Lisbet , hon ska tillbringa helgen i Alvesta och utbilda sig till kontaktperson inom BRO. och efter det lönesamtal med chefen. Gick bra!!

Inga kommentarer: