söndag 26 februari 2012

Kajsa hade en nära-döden-upplevelser & Fuck Cancer!!!

Igår skickade jag iväg 10 brev som förhoppningsvis genererar pengar till Lydiagården.
Söndag morgon och strålande sol, trots  det blev det sovmorgon till 10. Vi beslöt oss för att gå ut en runda och ta med Kajsa, min brorson håller på med renovering av en gård och vi beslöt oss för att gå dit. Det vi inte visste var att min brors hund var där, när han fick syn på Kajsa så satte han av efter henne. Kajsa tvärvände och sprang, jag fick låna en bil och genskjuta henne. Då hade hon panik-sprungit i 3 km, stackars lilla Kajsa. Undrar vad hon utsattes för tidigare i livet. Maken gick hem med henne och jag återvände och gick husesyn. dom har fått det riktigt fint.
När jag  ikväll skulle skriva mitt inlägg läste jag först igenom de bloggar jag följer, Jag blev så ledsen när en av  tjejerna som kämpat med BC sen jan-11 nu fått besked att hon har spridning och att hennes cancer är kronisk. Hon är 27 år, mamma till en liten kille och sambo.Tänker mycket på henne och hennes nära.  Fy Fan för Cancer. FUCK!, FUCK!!, FUCK!!!.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller bara med
fuck cancer!

Kajsa sa...

:/
fuck cancer!