tisdag 15 maj 2012

uppdatering 1

Har haft fullt upp  så det blir lite uppdatering från den senaste veckan men inte allt ikväll det orkar jag inte.
 Tessi åkte iväg till England i onsdags och kommer hem imorgon, ska bli spännande att höra allt hon varit med om. Nu ska hon fundera om det känns rätt innan hon bestämmer sig.
Trines klänning blev så underbart vacker som en balklänning ska vara, stort TACK Denisa för hjälpen.
Torsdag morgon körde jag till Lisbet i  Bjärsjölagård, eller nåja jag missade först svänga av och var en bra bit på väg mot Hörby innan jag insåg mitt misstag. Väl inne i Bjärsjölagård körde jag vilse, men kom fram till slut. vi satte oss i Lisbets bil för vidare färd mot Stockholm och Nordisk Bröstcancerkonferans.
Vi hade bokat med Lotta & Sven och sov över på Ekerö, efter god mat och sömn körde vi vid 9-tiden mot centrum med hjälp av GPS.
Vi hittade hoteller (trodde vi)  körde in i garaget och åkte upp i lobbyn för att vänta in de andra från BCF, men ingen dök upp och vi kollade lite runt. Vi hade parkerat och satt på Sheraton, och skulle egentligen var på SAS Radisson, bara att ta väskorna till hissen och åka ner till garaget. fortsättning följer......

Inga kommentarer: