onsdag 2 maj 2012

Försommarväder, Härligt!!!!

Idag har det varit T-shirtväder. 8 timmars med ogräsrensning och krattande av gångar och rabatter. Och nu är jag behagligt trött efter ett rejält dagsverke.
Ska försöka ta tag i mina kilo nu, får hjälp av Kajsa på Go och Gla. Det krävs att jag verkligen tänker mig för innan kvällsmackan slinker ner.
Fick besked från mina vårdkontakter, doktorn ska ringa upp mig ang. skifte till annan  antihormonell behandling men vet inte när det blir. Vet ännu inget om datortomografin av halsen.
Farmor är på plats på campingen, vi körde ner ett fullt släp med grejer igår och nu återstår det en last till med utegrejer. Ny plats för året men det blir nog riktigt bra när det blir klart.
I morgon är det 2 år sedan jag fick cancerdiagnos, tiden efter och fram till nu har varvats med höga berg och djupa dalar. Han nog insett att det kommer att fortsätta att vara så framöver också.

Inga kommentarer: