torsdag 2 september 2010

Torsdag 2 september 2010

Uppe med tuppen kl. 06:00, skönt att känna sig utvilad efter 7 timmar sömn, för sover gör jag som en stock hela natten och har gjort så hela tiden sen i maj. Har kommit på ett knep att slappna av och hitta positiv energi när jag ska sova, funkar varje gång.
Ikväll har jag tittat på fotboll  blev tyvärr 0-0 i en match som vi ägde, men så är spelet ibland bara att ta nya tag. Imorgon ska jag nog hälsa på hos en av fruktodlarna & plockarna  där jag plockat äpple några år för nu är säsongen igång, Discovery är ett jättegott svenskt äpple som är klara nu.
 Peruken blir inte så flitigt använd (som jag misstänkte) det blir mest scarves eller mössa. Om jag ska på maskerad så ska jag gå bara huvudet, då kan jag låtsas jag är Voldemort i Harry Potter. :)

Inga kommentarer: