onsdag 8 september 2010

Tisdag & Onsdag 7-8 sept.

Tisdag morgon och personalmöte med LSS-gruppen, jag försöker köra ner och vara med på dom, det är den ända gången i månaden vi träffas hela personalgruppen. Trevligt,trevligt.
Onsdagens förmiddag tillbringade jag i den ljuvliga naturen vid Kiviks musteri, där finns nog världens mest härliga gäng. Ni ska veta att vi har högt till tak -  vi är ju alltid ute. Idag var det gräsmatteläggning som stod på schemat så fint. Göte var uppe på sitt berg bland äpplena även han fick besök av mig. Saknar det jättemycke,. men jag kan ju köra dit precis när jag vill.och det finns ju ett 2011. Mår alldeles utmärkt, så skönt efter de sega veckorna i augusti. På måndag blir det sjukresa till CSK för nu har dom fått ett intyg från onkologen om att jag inte bör köra bil vid behandlings tillfällena.

Inga kommentarer: