onsdag 22 september 2010

22/9 nu är jag på benen igen

Har haft några sega dagar minst sagt men förhoppningsvis är dom över för denna gången. Pratat med försäkringskassans representant ang. min rehab-plan och han var införstådd att det nog inte är aktuellt med arbete 1 oktober för min del. Igår ringde Margareta, min doktor och hon tror att det dröjer till framåt vårkanten innan jag är i arbete igen.
Idag händer nog inte så mycket, tar det lugnt och planerar för ett besök på Kiviks musteri imorgon, det är ju äppelmarknad till helgen. Det är ganska bråttom där nu med alla grönområde som ska var fina och fräscha, samt att det ska finnas äpple från odlingen som besökarna kan köpa.
På fredag stundar det seriefinal för töserna hoppas dom taggar redan nu.http://www.onslundaif.se/

Inga kommentarer: