onsdag 1 september 2010

Energin återvänder sakta men säkert.

Idag onsdag 1 september känner jag mig nästan lika pigg som innan jag fick infektionen den 11 augusti, det har varit jävligt sega 3 veckor. Nu är det bara irritationen i halsen/matstrupen som ska ge med sig. Har haft så mycket support och omsorg från mina nära o kära, det är guld värt. Nästa vecka planerar jag att köra till Kivik för ett besök bland ogräs och äpplen. De besöken ger mig så mycket positiv energi i en himmelsk omgivning så ni kan inte ana. Ska försöka få till ett besök på mitt LSS-jobb redan denna veckan, saknar dom också. Skolan är igång för tjejerna jag stiger upp kl. 6 och håller dem sällskap tills bussen går och försöker sen vara vaken till åtminstone kl. 12 innan jag vilar. Tror att det är bra om jag försöker hålla ordning på dygnets timmar. Har inte hört något från CSK efter mina blodprov i måndag så då var dom bra, det gillar jag.

Inga kommentarer: