lördag 11 september 2010

förkylningstider

Nu har hela familjen förutom jag varit rejält förkylda. Själv har jag inga symtom förutom att mina ögon rinner hela tiden jag har dom öppna. Men vem kan gå och blunda då kan man ju missa något. Ser ut som jag gråtit halva dag´n men så år det ju inte. Inbillar mig att det kan beror på att tårkanalerna kan vara svullna/irriterade pga cellgifterna får kolla det på måndag.
Igår var jag ute och gick en lite längre runda än den Lisa och jag tar på morgonen och imorgon blir dent kanske repris.
 Idag (lördag) känner jag att det är en liten förkylnings "plida" på gång, motar den med ANTI. På måndag får jag min 3:dje FEC- behandling och är således halvvägs med cellgifterna. Fick brev från Försäkringskassan i torsdags, en rehabiliteringsplan - så lustiga man kan vara. Lyssnade han överhuvud taget när vi pratades vid???

Inga kommentarer: