söndag 3 mars 2013

Vår i luften!!

Nu känns det som våren är på G på riktigt. Snödropparna och Vintergäcken sticker upp lite här o var. Härligt!!  Våren är MIN årstid, jag blir så glad är det börjar grönska. Jag njuter i fulla drag av vad naturen bjuder på, gör du det med .   :-)
 Idag är det helt underbart väder men jag har trots det varit mest inne idag. Betalt räkningarna - jadå det blev några dagar försent men men...
I veckan tjuvstartar jag lite i Kivik , vi ska beskära träden i besöksmålen. KUL!!!
Igår gick jag hem från jobbet, en skön promenad som tog ca 1 timme. Men mina nya skor och jag är inte överens, två stora skavsår blev resultatet. Får se vad jag kan komma på för lösning på det problemet..
Fått kallelse till cellprovstagning, efter kontakt med min doktor på CSK blir det en remiss och koll av hela "kittet" med ultraljud. Hade ju något som såg "skumt" ut för 2 år sedan i samband med metastas utredningen. Så då slår jag två flugor på en smäll, så roligt är det inte att gå till gynekologen.
Ska kolla på apoteket om dom har några bra ögondroppar, inbillar mig att det kan hjälpa på mina torra o ömma ögon.

Inga kommentarer: