måndag 7 januari 2013

skönt när måndag är måndag och inte onsdag.... :-)

Nu tycker jag mitt skoskav kan läka för nu vill jag ut och promenera. Upptäckte idag att jag har blåsor x 3 på högra hälen. Får väl fixa compede imorgon och sätt på som ett extra skinnlager, har använt salvekompress på nätterna för att det inte ska torka ut och spricka för det gör så jäkla ont. Det ända som är bra nu är att jag inte går så mycket och då vilar jag den vänstra hälsenan.  :-/
Det var dags för 1:a träffen på Ystad Teater med Livslust-gänget idag. Nu under våren blir det träffar varannan måndag med skiftande program.
Efter det blev det en visit hos Lisbet som haft influensa i snart 10 dgr. Stackaren!!! Hon har fått jobb efter en tids arbetslöshet och börjar hos en optiker i Skurup i morgon. Lycka Till!!
Det är skönt nu när helgerna är över och allt återgår till det "normala", när man har normala 5 dagars arbetsvecka.
Det är dags för styrelsemöte i BCF Victoria imorgon, vi ska planera verksamheten 2013, och göra ansvarsfördelning.

Inga kommentarer: