söndag 26 augusti 2012

GRATTIS Mari Theresé Lökken 1992-08-27

Jag har haft 3 dagar med blank kalender, det behövdes nog. Jag har inte gjort ett dugg förutom att ligga i soffan, stickat lite mössor och sett på TV. Har sovit mycket de här dagarna så ledigheten var nog välbehövlig.
Therese 4 dagar
I morgon fyller Therese 20 år, jag kan inte pussa och krama henne eftersom hon inte är hemma. Hon föddes en regnig augustimorgon 1992.
Hade redan på sjukhuset en känslig mage och skrek sig igenom sin 1:a natt. På bilden är hon resklar och vi är på väg hem till Oppsal.
Tessi 11 mån.



Therese 20 år.
Jag ska jobba mycket de kommande veckorna i Kivik  + att jag ska gå BRO:s introduktionsutbildning i Stockholm kommande helg. Helgen 7-9 september åker vi till Island på bröllop.
Så även om inte allt är jobb så är kalendern fulltecknad.
Har fortfarande rätt så mycket svullnad i högersidan, massagen hjälper och det "onda" har släppt litegrann. Men just nu känns hela "ödemskiten" ganska dryg.
Väntar på svar från CSK, när det väl kommer går nog saker så mycket lättare. Det är väl mental träning som behövs nu tror jag.




Inga kommentarer: