söndag 5 augusti 2012

Rensning inne & ute

I torsdags ringde en av bröstläkarna på CSK och berättade att jag skulle bli kallad dit  (han kunde ju inte veta att kallelsen kom i onsdags) för kontroll av knutan. Försöker att inte tänka så mycket på det, men tycker det ska bli skönt när jag får positiva besked efter att den är kontrollerad. För jag tror att det blir positiva besked. Litar på min magkänsla!!
Fredag och "ledig" dag, hyrde släp hos Rogers Mack & Livs. All skiten från källaren levererades på Måsalycke, när vi kom hem hade vi 2 timmar kvar av tiden vi hyrt släpet så det blev en utvändig rensning också. Känns bra att fått undan all skit som skulle varit väck för längesen. Igår gick jag hem från jobbet, kändes som det tog nog lite längre tid än det brukar, varför vet jag inte. Jag hade glömt stegräknaren i mina jobbebyxor så jag kunde inte kolla tiden. Sen blev det städning inomhus och idag är det tvätt som gäller. Nu är jag ganska sliten om jag ska vara helt ärlig.
Kajsa är så duktig  med sin medicinering, hon ska på återbesök i Malmö i morgon. Hoppas att allt ser bra ut då.
Äntligen !!! De svenska seglarna tog vårt 1:a OS-guld under de här spelen.
Blir jobb i Kivik måndag & tisdag den här veckan
På torsdag ska "la Familja" åka på bärbuffe på Eriksgården utanför Sjöbo, gäller att passa på nu innan Tessi ger sig iväg på sitt livs äventyr i England.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bärbuffe låter ju underbart mums.
Vad är de? Kakor & tårtor med bär?

Mmmums