onsdag 15 augusti 2012

Halv-skrutta

Jag lyckades göra av med sommarkortet jag lånade i måndag, sen hittade jag det i väskan. När jag skulle lämna tillbaka det så var det borta igen - panik!!! Letade som en dåre och när jag kollade bilen den 3;e gången hittade jag det mellan sätena. Ner till Tomelilla och lämnade över det till Malmöresenären 2 minuter innan tåget gick.
Blev en sväng till Borrby för att lämna den lånade keyboarden och hämta korv & korvbröd.
Har städat rummen till töserna på "mitt" vis så dom känner knappt igen dom.
I morse tog jag bussen till Kristianstad för kontroll av knutan hos bröstläkare. Eftersom cytologerna hade mycket att göra idag och jag skulle slippa köra dubbelt så tog min bröstdoktor proverna. Nu är det bara att vänta och hoppas att det inte är nåt. Ska på återbesök om 3 månader om allt är okej, annars blir det ju innan. Passade på att få nya recept utskrivna och ett aktuellt läkarintyg till en ansökan jag ska göra.
Har "skypat" med Tessi ikväll, hon ska köra bil i morgon - iiiihhh!!!!. hon verkar ha det bra och var på gott humör.
Trines knäskade har visat sig vara lite allvarligare än vi först trodde. Det mesta tyder på att hon ådragit sig en korsbandsskada. Fotbollen är över för den här säsongen för hennes del, nu väntar MASSOR av rehabträning.

Inga kommentarer: