torsdag 30 januari 2014

Bort med konstigheterna på bröstet

Har besökt Kristianstad 2 gånger den här veckan, båda gångerna åkte jag med regionbussen.  Inte helt gratis men billigare än att köra själv.
Vintern har kommit, vi har än så länge inte varit innesnöade fast det blåst rejält några dagar.
I måndags var jag och några andra i föreningslokalen och packade  necessärer till nyopererade, vi delar ut ca 250 st om året.
Igår tog min doktor på bröstcentrum bort två hudförändringar som har "poppat" upp i mina operationsärr. dessa är nu skickade till analys. Jag intalar mig själv att dom inte hittar något konstigt. Hade lite ont igår  men det blev bättre med lite värktabletter och idag har det inte varit nån märkbar skillnad.
Har fyllt kvoten för att få frikort inom sjukvården, - ett sådant är utfärdat och gäller till september.
Jag hade tänkt måla i hallen idag, men kom på att det kanske är smart att vänta till såren läkt litegrann. Det får bli nästa veckas projekt.
Nu blir det nattjobb i helgen men utan inplanerade aktiviteter på dagarna, har 2 böcker jag ska läsa så kanske det blir lite av det i helgen.

Inga kommentarer: