lördag 4 januari 2014

Då är jag igång!! promenad hem imorgon bitti.

Har en nära vän som har det jobbigt just nu, stora förändringar som förändrar hennes liv. Förhoppningsvis kommer hon ur tunneln mycket starkare och fler erfarenheter rikare.

Jag har varit på bio och sett "100-åringen" av de 120 platserna var det nog inkl. mig själv 119 som hade passerat 50-sträcket. Var nästan lite komiskt :)
Maken har bytt schema så numera jobbar vi samma helger, ikväll sätter jag bilen vid hans jobb sen går jag hem imorgon bitti. Det är ju bra nu när kilona ska väck, enda problemet är att vädret kan ändra sig mycket från 21:00 till 08:00. men tar med regn/vindställ för säkerhetsskull.
Jag har städat ut julen idag, eller nästan grejerna står kvar på matbordet men ska förpassas upp till vinden i morgon.
"Tutteträff"!! Den här gången blir det i Bjärsjölagård hos Lisbet, vi är ett gäng "cancertjejer" som träffades på internetforumet och som sedan träffats vid olika tillfälle. Ska bli så kul att träffa alla igen. :)

Inga kommentarer: