torsdag 16 januari 2014

Elektrikern varit här...så det rör på sig....

Nästa snäpp i renoveringen uppe är klar, i morse kom elektrikern eller elektroinnan, för det var en tjej.
Satte dosor och flyttade kontakten till lampan, hon satte även några nya kontakter i köket. Nu kan vi fixa det mesta själv och vi har det mesta materialet hemma :)
Har väntat både länge och väl men igår satte jag mig och räknade på min lön som assistent. Så länge jag har den gamla lönen tjänar jag hyfsat bra, men när vi går över till G-avtalet sänks min lön med 10 000 per månad. det är 120 000 om året. Vet ärligt talat inte hur jag gör efter 1oktober.
Ska på en föreläsning i Kristianstad ikväll, "Patientens pris" med Johan Sällström. Vi är inbjudna av Provite och ska diskutera gemensamma aktiviteter med dem.
Men innan dess ska jag ner till Köpingebro och bli klippt, börjar bli långhårig nu så det är välbehövligt.

Inga kommentarer: