måndag 13 januari 2014

Bizzy day!!!

Man vänjer sig snabbt vid att ha sovmorgon, det blir senare och senare på kvällen/natten när man lägger sig.
Jag hade tid för mammografi 9:50 och skulle innan dess hämta och lämna lite informationsmaterial från BCF.
Det blev mammografibilder, ultraljud  och sen träffa min bröstdoktor, har haft några hjärnspöke som stört mig men nu är jag ordentligt undersökt och lugnare.
Har 2 återkommande småsår som inte vill läka ut riktigt, ska därför ta bort dessa konstigheter i slutet av månaden.
Efter samtal med försäkringsbolaget är bollen i rullning angående Saaben, hann med besök på verkstan som fotograferade och dokumenterade skadorna. Bilen rullar in på verkstan den 23:e januari om försäkringsbolaget bedömmer att den ska repareras.
Vi har hämtat Hyundai´n idag, har ännu inte hunnit köra den men den ser fin ut.
Nu är det lite datasittande och sen bär det iväg till nattjobb.
Den första snön har kommit - det finns dom som gillar det - men inte jag.

Inga kommentarer: