måndag 2 september 2013

Snabba inlägg!!! Livet rullar på....

Har inte tid, eller rättare sagt så tar jag mig inte tid att sitta framför datorn så mycket nu. Jobbat mycket nu men var på Lydiagårdens återinvigning 23 augusti.
Vi var nog ett 50-tal personer som hittade vägen till Höör denna vackra augusti-fredag.
Många vackra tal och lyckönskningar till de nya ägarna. Det är inplanerat 6 - 7 rehabveckor under hösten.
Lydiagårdens Vänner har kommit igång med sitt gåvokonto som är Stiftelsen Lydiagårdens gamla konto.

Min  älskade Therese fyllde 21 år i tisdags, hon bjöd på smörgåstårta och cider i sin nya lägenhet.
Therese 21 till vänster, Trine snart 20 till höger.






I fredags (30/8) var det invigning av Kunskapscentrum på CSK ,Lydiagårdens Vänner var inbjudna till invigningen.









Sen blev det firmafest på Kiviks Musteri på kvällen, go mat och mycket dricka. Själv höll jag mig till de alkoholfria alternativen eftersom jag skulle köra till Kristianstad tidigt lördag morgon.





För i Kristianstad var det MC-kortege. Vägbulorna samlade in pengar i centrala Kristianstad till BCF Victoria och Lydiagårdens Vänner. 120 rosafärgade MC-tjejer som sen körde i kortege till Åhus. Kortegen lämnar Kristianstad vid 3-tiden och då passade jag på att filma dem. Man får ståpäls!!!








Ikväll blir det en ny Kristianstadstur, vi i "unga Kvinnor" ska ha träff. Sen rullar resten av veckan på, kanske inte lika intensivt men.....

Inga kommentarer: