lördag 14 september 2013

Gnäll!! blää!! Värk försvinn nu, Tack!!

Snustorr i näsa och hals, tur det finns nos-oil. Händer och fötter värker, men bara när jag är stilla.
När jag bytte medicin för 2 månader sen var jag medveten om att Letrozol har en del andra biverkningar än Tamoxifen. Till att börja med kände jag inte av några nämnvärda biverkningar utan mådde riktigt bra.Om min torra näsa beror på förkylning eller medicinen lär ju visa sig inom några dagar. Nu börjar jag märka av värken i lederna, men bara i viloläge. Det är ju lite jobbigt att vara i rörelse hela tiden, hmm. Nu behöver jag ta värktabletter på kväll/natt också, alternativet att byta tillbaks till Tamoxifen eller sluta med medicinen finns inte för mig. Så jag biter ihop.

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Just nu är det skitjobbigt, hat stått och gått massor i helgen så nu sprängvärker det riktigt illa... håller också på med nozoil, är det också en biverkning med torr näsa?
KRAM