söndag 8 september 2013

Här är det tomt på ideér

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva om....
Kanske att jag "bara" jobbade 2 dagar & 2 nätter förra veckan, så nu har jag varvat ner rejält en hel vecka med flera sovmorgnar.
Eller att vi hade vår 1:a  träff i höst för "Unga kvinnor" i Kristianstad i måndags 2/9.
Eller att Trine genomförde den 1:a fotbollsträningen på över 1 år utan att få ont i knäet, tror nog hon längtat.
Eller att värken i händer och fötter tyvärr fortfarande gör sig påmind när jag är i stillasittande och att jag vaknar på natten av den.
Att värken troligen är en biverkning av Letrozol, liksom en del andra biverkningar som medicineringen för med sig.
Att jag ibland har dåliga dagar och tror jag ska bli sjuk igen - hmm.
Eller att vi hjälpt svärmor på campingen, nu är säsongen där snart slut.
Kanske att jag planterat om mina orkideér i nya krukor.
Kanske att helgen har tillbringats i soffan i slapphetens tecken.
Men imorgon börjar plocksäsongen på allvar, då är det gul Gravenstein som gäller.
På tisdag åker vi till Balsgård för att plocka de ca 300 äppelsorterna som ska ingå i utställningen på Äppelmarknaden den 28-29 september.
Livet tuffar på, mmmmm det gör det......nu ska jag gå och ta en pilla för värken.

Inga kommentarer: