lördag 6 juli 2013

888 dagar kvar av cancerbehandlingen 20130707

Det blir länge mellan varje inlägg, men  livet pockar på och sen datorn flyttades upp blir det inte att jag sitter där så ofta. Funderar på att skriva ut bloggen som en bok, finns sajter på internet där man kan designa och beställa. Är ju inte helt gratis men nåt ska man unna sig. 
I morgon har jag 888 dagar kvar med den antihormonella behandlingen, Lisbet och jag ska fira detta på Eriksgården i Tolånga där man kan äta god bärbuffe. Årets planerade semester är avklarad,3 nätter i midsommar, nu blir det inget förrän äpplesäsongen börjar. 
Hälen är inte helt goo 😕 men jag får väl bli flitigare med träningen. 
Har just nu svårt med motiveringen gällande min bantning och har öka 1-2 kg igen,  ska försöka komma in i rätt spår igen. Ge mig styrka!!!

Inga kommentarer: